2017. március 8., szerda

Pink and Jesus

Első hétvége

Szombat este egyből megismerkedtünk pár végzőssel.
Mindenki egyéniség volt, mindenki jókedvű. A diákoknak most tavaszi szünet van, a végzősöket kivéve. Mi voltunk a legfiatalabbak. Igaz a gyógyszerésztudományi egyetem nekik 4 év, de a felvételihez előbb le kell tenniük 2 év főiskolai diplomát. A képzésük kb 10x annyiba kerül mint a miénk, viszont kezdőfizetésként 50-60 $ az órabérük.
A wild wings nevű étteremben ettünk, zajos volt és zsúfolt. Sült csirkeszárnyak ízesítését lehetett kiválasztani a menüben, én bátortalanul virgin szárnyakat kértem - vagyis sima sült szárnyakat. Minimum 6ot lehetett kérni. A lányok 3an ettek 30at, nekem öt után szólt a gyomrom, hogy köszi, otthon majd vár a dipankrin, elég lesz. Egy pohár üdìtő fél liter volt.
A fehér pólós lány igazi csajszi volt, perfekt smink, haj, köröm. A mottója pedig az, hogy a világnak 2 dologra lenne csak szüksége: pinkre és Jézusra. Mondott valamit... 😃 Nagyon megmaradt bennem ez  a mottó.

Másnap egy nyugdíjas proffal ebédeltünk egy all you can eat kínai étteremben, ahol Dani hozott ecetes polipot. Kedves kis féltenyérnyi polipok voltak, egészben kellett megenni. Nem volt rossz az ìze, de nagyon féltem, fog-e kánkánozni  a hasamban. Nem mert ;) Kaptunk szerencsesütit, azt hiszem, elég találó.
Be patient. Good things come to those who wait.


A hazaúton sokat beszélgettünk a fogyasztó társadalmukról. Meglepett, hogy az itteniek 70%-a egész egyszerűen nem hisz a globális felmelegedésben, szelektív hulladékgyűjtő alig van, tömegközlekedés egyáltalán nincs JCn belül, mindenki kocsival jár. Hogy milyenekkel? Ezt a képet a koli előtt csináltam.

Hétfő

A gyakorlatunk első napja. Dani udvariasan átjött reggel, hogy egyszerre tudjanak felvenni minket autóval. Nem lakik messze, és így azért sokkal egyszerűbb. Első utunk a központi diáképületbe vitt: itt van két menza, kisbolt, termek, és egyfajta TO, posta, és még ki tudja mi. Megkaptuk a diákigazolványunk. Ezzel zárom az ajtót a koliban, ezzel vásárolhatnék is, és az edzőterembe is ingyen engedne. Mindig rajta kell lógjon a köpenyemen... a köpenyem.... a legkisebb is nagy rám, ki gondolta volna....

Elérkezett a nagy pillanat.


Megismertünk jó pár embert.  Az első fickó, Dr Lugo elmondta a helyi képzés alapjait, beszélgettünk. Röviden elmondtam, hogy diákok egészségnevelésével foglalkozom. Megkérdeztem, hogy esetleg tarthatnék-e egy rövid előadást, ami után elmondaná a véleményét a munkámról. Beszervezett a tanszéki ebédre, szerda előadás. A dékánnal ebédeltünk, itt kóstoltam meg az első hamburgert: almaciderben sült bacon, tejszínben sült egész csirkemell rántva, dijoni mustárral. Nagyon finom volt, de akkora, hogy gyerekek.... késsel villával ettem a felét, a másik fele vacsi volt.



Ebéd után fogadást rendeztek a tiszteletünkre. Utána hazajöttünk Daniellel, jó fáradtan, vacsi, beszélgettünk picit és jóéjt.
 Kedd és szerda hamarosan 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése