2017. március 4., szombat

First impressions

0. nap
Késik az utolsó repcsi, amíg várok van időm írni.
A repülés fantasztikus élmény volt (eddig). Annyira lenyűgözött a látvány, meg a furcsa érzés hogy magasban vagyok, nemhogy elfelejtettem félni, de egyenesen élveztem! Felszállni a magasba, minden gondot lenn hagyni a földön és csak csodálni a felhőket, és a világot a magasból. Talán csak nagyon elragadott az érzés, de úgy éreztem lebegek én magam is, semmi sem húz lefelé. Végtelenül szabadnak éreztem magam a szorosan bekapcsolt öv ellenére is.
A flight attendant csapatot fiatal megnyerő bombanőknek képzeltem, ehelyett fiatalos nagymamik voltak, de borzasztó kedvesek mosolygósak, segítettek mindenben.
 Az óceán felett annyira sütött a nap, be kellett sötétíteni az egész gépet. A nagy részét átaludtam.


Az első kaja... awful de ehető



 Charlotteba érkezve az első meglepetés az volt, hogy a security fickó egyik hős példaképe Nagy Imre, vagy ahogy ő mondta ájmr nedzs. A második meglepetés pedig egy jó kis késés volt. Nagyon sokat vártunk Danival. Ültünk a gate előtt és csak néztem az embereket. Mindenki ment a maga útján, mindenki szemében látszott hogy tart valahová, és már csak testben voltak a reptéren. Tényleg elég húsgombócok...
Sokféle embert láttam. Volt köztüm krokodil dundee és chuck norris alkat is. Fiatal cowboyok fényes hegyes csizmában nagy western kalapban. Ami nagyon tetszik, hogy ha ràmosolygok valakire, azonnal visszamosolyog, teljes kedvességgel. Idegenek is megveregetik egymás vállát hey how are you bro can you help me? Mindenki úgy néz a másikra mintha pl távoli unokatestvérek lennének ugyan, de rokonok... Hogy is fogalmazzam meg.. Ezek az emberek összetartoznak.

Az éhhaláltól egy kedves kis ropi mentett meg, amit simán átcsempésztem 3 securityn is.
 Végre valahára beülhettünk a sas gyomrába, és végre le is szállhattunk Tennesee állam TriCities repterèn.


Egy fickó  árt minket egy dög nagy járgánnyal, áthozott a szállásra. A lakosztályomra jobban mondva, mert egy komplett lakást kaptam, ráadásul be is vásároltak nekem, volt szalonnám a hűtőben, meg majdnem egy kiló sonka, 2 liter narancslé.

1. Nap
 Most jöttünk meg a bótból Daniellel, semmiből nincs kicsi, és kb 2x annyiba kerül minden.
Gyönyörű időnk van, sok mókust és fura piros pocakú szép hangú rigót láttam.  Ami még szokatlan, h a szupermarketben volt xxl kiszerelésű paracetamol. Tetszett  h a homeopátia a biokaják közt volt.
Hatalmas a campus különben, rengeteg a tér, nagyon tetszik a sok park.
Nagyon szerencsésnek és hálásnak érzem magam, amiért itt lehetek! Az összes leendő unokám nevében köszönöm, hogy lesz mit mesélnem nekik esténként!

Beszúrok pár képet, válogatás és felirat nélkül. Hamarosan újra jelentkezem;)
 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése